Літієвий акумулятор для електровелосипеда 48V 10Ah (корпус Polly DP-5)
Опис товару Літієвий акумулятор для електровелосипеда 48V 10Ah (корпус Polly DP-5)
Літієвий акумулятор для електровелосипеда 48V 10Ah Polly DP-5 збирається в жорсткому, швидкознімному пластиковому корпусі. Завдяки продуманому кріпленню, цю батарею можна встановити на більшість велосипедів використовуючи болти під флягу. Акумулятор надійно кріпиться до рами, має замок з ключем для фіксації на велосипеді. На батареї є індикатор заряду, кнопка включення, а також роз'єм XT60 для підключення до контролера і роз'єм для зарядки.
Батарея збирається з оригінальних елементів Reention 18650, з використанням електронної плати контролю BMS, яка захищає акумулятор від короткого замикання і стежить за рівнем заряду кожного елемента. При розряді плата відключає літієвий акумулятор, якщо рівень розряду будь-якого елемента опускається до 2.5 Вольта. При заряді плата відключає акумулятор, коли рівень напруги на елементі досягає 4.2 Вольта. Термін служби літій-іонного акумулятора становить близько 4-5 років.
Температура експлуатації літієвого акумулятора від -20 до +40 С°. Максимальну ємність акумулятор видає при температурі +25 С°. При температурах нижче, ємність і пробіг електровелосипеда зменшуються. При температурі -10 С° ємність становить близько 70% від максимальної. У режимі зберігання, коли акумулятор не використовується місяць і більше, рекомендується зберігати його наполовину розрядженим в сухому прохолодному місці.
В опціях товару можна укомплектувати акумулятор зарядним пристроєм. Заряджати акумулятор потрібно при температурах не нижче +10 і не вище +35 С°. Недотримання цієї рекомендації може привести до різкої втрати ємності акумулятора. Також, не рекомендується повністю розряджати акумулятор, це призводить до прискореного зносу батареї. Тому, акумулятор можна заряджати не чекаючи повного розряду.
Ємність | 10Ah | 22Ah |
Пробіг без педалей | до 30 км | до 70 км |
Кількість елементів | 4х13=52 | 91 |
Максимальний струм | 30A | 40A |
Габарити | 370х90х90 мм | 360x130x85 мм |
Вага | 2.5 кг | 5.5 кг |
Характеристики товара Літієвий акумулятор для електровелосипеда 48V 10Ah (корпус Polly DP-5)
- Напруга
- 48 V
Номінальна напруга акумулятора.
- Ємність акумулятору
- 10 Ah
Ємність акумулятора впливає на максимальний пробіг електровелосипеда. В середньому на 1Ah можна проїхати близько 3 км.
- Пробіг на ручці газу
- до 30 км
За умови рівномірної їзди по рівній дорозі на швидкості 25 км/год. Температура на вулиці +20. Також, залежить від потужності використовуваного контролера.
- Пробіг в режимі PAS
- до 60 км
За умови рівномірної їзди по рівній дорозі в режимі асистента номер 1. Температура на вулиці +20. Також, залежить від потужності використовуваного контролера.
- Вага
- 2.5 кг
- Розмір
- 370х90х90 мм
- Тип корпусу
- Жорсткий пластиковий корпус з холдерами під елементи
- Тип елемнетів
- 18650
- Кількість елемнетів
- 4х13=52
- Елемнети
- Reention
- Максимальне значення напруги
- 54.6 V
Напруга при повному заряді акумулятора.
- Мiнiмальне значення напруги
- 42 V
Напруга при якій, акумулятор відключається, щоб не допускати глибокого розряду.
- Максимальне значення розрядного струму в імпульсі
- 30 A
Максимальне значення струму, яке видає акумулятор.
- Максимальне значення зарядного струму
- 3 A
Максимально допустимий струм заряду акумулятора.
- Стандартний струм заряду
- 2 A
Рекомендований струм заряду акумулятора.
- Діапазон робочої температури
- від -20 до +40 °C
- Додаткові функції
- індикація заряду / замок з ключем / кнопка увімкнення
- Матеріали корпусу
- пластик
- Роз'єм для підключення зарядного пристрою
- DC5521
- Роз'єм живлення на контролер
- XT60
- Захист від перезаряду і перерозряду
- вбудована плата BMS (Battery Management System)
- Спосіб заряду акумулятора
- CC-CV
Заряд батареї відбувається спочатку постійним струмом, потім постійною напругою.
- Температурний діапазон при зарядці
- від +10 до +30 °C
- Виробник
- Reention
- Країна
- Україна
- Гарантія
- 1 рік
Гарантія поширюється на заводський брак компонентів велосипедів і не поширюється на запчастини, механічні пошкодження в процесі експлуатації або зберігання велосипеда та впливу зовнішніх факторів.