Контролери для електровелосипеда
-
Контролер 36/48V 350W 15A
1 000 ₴
- Максимальний струм:
- 15 A
- Номінальна потужність:
- 350 W
- Пікова потужність:
- 800 W
-
Контролер 36/48V 350W 15A (LCD)
1 050 ₴
- Максимальний струм:
- 15 A
- Номінальна потужність:
- 350 W
- Пікова потужність:
- 800 W
-
Контролер 36/48V 500W 22A
1 150 ₴
- Максимальний струм:
- 22 A
- Номінальна потужність:
- 500 W
- Пікова потужність:
- 1000 W
-
Контролер 36/48V 500W 22A (LCD)
1 200 ₴
- Максимальний струм:
- 22 A
- Номінальна потужність:
- 500 W
- Пікова потужність:
- 1100 W
-
Контролер Kunteng 36/48V 350W 17A
1 250 ₴
- Максимальний струм:
- 15 A
- Номінальна потужність:
- 350 W
- Пікова потужність:
- 700 W
-
Контролер Kunteng 48V 500W 22A
1 450 ₴
- Максимальний струм:
- 22 A
- Номінальна потужність:
- 500 W
- Пікова потужність:
- 1100 W
-
Контролер Kunteng 36V 500W 22A
1 450 ₴
- Максимальний струм:
- 22 A
- Номінальна потужність:
- 500 W
- Пікова потужність:
- 1100 W
-
Контролер Kunteng 48V 500W 25A
1 450 ₴
- Максимальний струм:
- 25 A
- Номінальна потужність:
- 500 W
- Пікова потужність:
- 1100 W
-
Контролер Kunteng 48V 1000W 30A
2 100 ₴
- Максимальний струм:
- 30 A
- Номінальна потужність:
- 1000 W
- Пікова потужність:
- 1500 W
Контролери для електровелосипеда - це пристрій, який перетворює постійний струм акумулятора в 3-х фазний змінний струм і подає його на обмотки мотор-колеса. Також, він регулює рівень потужності і швидкість обертання мотор-колеса. У випадку з прямоприводними моторами, можливо зворотнє перетворення змінного струму від електроколеса в постійний струм при гальмуванні - це називається рекуперативним гальмуванням (за умови, що ця функція передбачена в контролері). Зазвичай контролер має дроти і роз'єми для підключення силових проводів двигуна і датчиків Холла. Бувають контролери, які працюють тільки з ручкою газу, а бувають просунуті, які мають широкий функціонал, наприклад вміють працювати з LCD дисплеями, круїз-контролем, гальмівними ручками, датчиком PAS, світлом і т.п. Крім вищевказаних характеристик, контролери ще відрізняються за типом сигналу: синусоїдний і прямокутний. Від типу сигналу залежить гучність і плавність роботи мотора. У випадку з прямокутним сигналом, мотор працює трохи голосніше і швидше реагує на ручку газу, а синусоїдний варіант володіє більш плавним стартом і працює тихіше. Важливо пам'ятати, що контролер пропускає через себе велику потужність і нагрівається, тому, через відсутність нормального охолодження, він перегріється і вийде з ладу.